Thursday, April 21

aku takut aku kiciwa

السلام عليكم

Macam mana ek? Aku taknak fikir pasal benda/perkara ni. Aku taknak susah hati fikir pasal ni. Dalam sehari aku tak boleh elak dari berfikir tentang perkara ni. Tapi bila aku banyak berfikir menyebabkan aku yakin aku tak dapat. Memang la kita kena fikir positif tapi dia yang datang dalam kepala otak aku dalam bentuk negatif. Macam mana? Buat aku risau dan tension.

So, aku harap aku tak kecewa bila keputusannya diumumkan dan terima saja dengan hati terbuka. Nak kata aku tak boleh mengharap sangat, memang tak boleh sebab benda ni lah yang aku nak dari aku sekolah rendah lagi.

Em, what happen next? Just wait and see.

Ini cuma luahan hati yang tengah serabai memikirkan masa depan.

*pappap, olley.

1 comment:

fazreen said...

Insyaallah..ade rezeki dpt la..if xyakin n tkot doa la pd Allah mintak di permudahkan. Kan dah usaha. skrg tawakal. If tak dpt mesti la kecewa. Lumrah la tu. But, kne percaya n positif ade hikmah nape xdpt kat situ n nape rezki tu ke tmpt lain. Jgn risau la. ktorg sume doakan yg terbaik buat amin. Insyaallah... :)