Friday, May 22

kucen gemok kat poli...huhu

ha ni la kucennye...bdk2 ni pgil dia garfield sbb dia mmg gemok sgt2...nk jln pon xlrt...mle2 ingt dia bunting tp dr aku sem 1 bsr 2 gak perut dia da sah2 la dia mmg gemok...bez 2 dpt dukung dia..cam baby...hehe

ni time dia bersantai brsm kwnnye...yg lg sekor ni pn bkl gemok jgk aku rse...len mcm da bsr dia tu...

sian c garfield ni asik kne kaco je ngan ktorg sume...haha

4 comments:

~ N i n i 3 ~ said...

mmg gemuk,,huhuhu,,
geramnye tgk,,larat ke ko dukung 2 yin,,

y a n said...

erm...mmg gemok ler....kiutnyer...

geram...

~ N i n i 3 ~ said...

betul3,,
bwk blk umah kite kuruss kot,,
wawawa,,erk,,
:)

y a n said...

oit...
ap plak nk bwk blk...xde manenyer...
cit...