Saturday, September 10

Cerita PANASs!

Ahah, SALAM 1 MALAYSIA :)

Ni nak kongsi cerita.
Cerita basi tapi masih hangat. Wahh gitu! Heee xp

Hari Rabu hari tu, last KO. So, hoorayyyy!
And and, I got one news.
I have to attend LIBK this semester break.
Wahaha, LIBK? (apa tu?)

Alah, malu la nak cakap. *wink wink.
Dia Latihan Intesif Bakal Komander.
Wah, keje gila nih! 8 hari nokk.
Komander panggil sorg2 ke depan and bagi surat. Pastu boleh pulak dia mention kat semua org yg kitorg bakal komander. Hampesss, maluu. Memang kene ngajing jelaa kan. Dalam kelas, dalam FB. Ciss, segan aku.

Macam macam org ckp pasal jadi komander nih. Tapi aku tak kisah, sbb aku suka dan minat. So aku teruskan niat aku utk jdi mcm komander2 aku. Dari MDS lagi aku dah pasang niat tau. Excited gilaa. Wahaha

Semua org tanya, betul ke kau ni Masz?
Yup! Mmg betul. Ini yg aku nak. Aku tak tipu. Aku dah fikir masak2 sebelum hantar borang. So segala halangan akan ku rempuh. Cewahhh. Semua tak percaya, tapi semua kawan aku sokong je, ada yg mcm tak percaya. Haha

Last paper aku 5hb 10. Then, cutiii. Tapi disebabkan aku dipanggil utk LIBK so aku kena lapor diri pada 8hb nya. Waaa, tak sempat nak berehat.

Takpe takpe, ni adalah pengalaman. Tapi aku takut jugak sebenarnya nak sampai ke 8hari tu. Takut tak boleh. Tapi aku kuat kan semangat aku jugak utk pergi. Hope I can make it. Huhhh. Seramm~

p/s: kompeni bravo DBS ada 11org yg dipilih ke LIBK. 10 siswi dan seorang siswa. Wish me luck! X)
But, for now I am focused on final exam :)

#pappap, olley!
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: