Friday, February 4

Kawan Part 2

Ini pulak story pasal geng aku.
Kira kawan dalam kelas la, Kelas 5FP.
Yang rapat dan selalu buat jahat sama.
Bila aku kawan dengan diorang, aku ngaku aku degil sikit. haha
Saja cari pasal, bukan selalu ye takk? hehe

Selalu lepak sama dekat kolam ikan, prep sama dalam kelas, buat bising sama, bercakap sama.
Makan selalu time prep. Paling rajin bawa makanan Yana dgn Asma.
Time cikgu ajar borak-borak. haha
Tapi kitorang selalu belajar sama. Rajin kan??
Time asrama, selalu lepak atas katil, bergelimpangan ramai-ramai kat situ.
Ketawa-ketawa, kacau-kacau sama, buat kerja gila, bagi makan ikan sama, semuanya sama-sama lah.


Nama : Mula dari kanan korang.
Nur Liyana Izzati Mohd Haris (Yana)
Nurasmarina Sujani (Asma)
Siti Zuhurah Mohd Firdaus (Mar)
Fatin Nur Shafikah Muhd Khalid(Eqa)
Nur Syafinas Mohd Ali (Adex)


Gambar kitorg time happy-happy.


Lokasi : Kolam ikan belakang restoran.
Tarikh : 10.10.2010
Masa dalam gambar ni aku takda sebab aku fly asrama. haha
Percaya tak? Saja cuba-cuba. Dorang bergembira kat sini, aku bergembira kat luar. hee


Lokasi : Dalam kelas laa.
Masa : Prep malam
Yang ni nak tunjuk la sikit yg kitorang ni rajin belajar, wuhuuu.
Bukti kerajinan membuat homework.
Sambil-sambil tu ada la benda yg kitorg bt sekali, haha rahsia weyh.

Apa-apa pun memang rindu laa time-time nih. Guys! see you soon.

No comments: