Wednesday, August 17

Sini Ada Satu Cerita

Al-kisahh~~

Ada seorang rakan berkata :
"masz, kau ni belajar bagai nak rak, pandai tak jugak"

Selepas ayat itu hbis, aku hanya mampu tersenyum dan ketawa tanpa membalas apa-apa.

Pending. . . .

Otak mula berfikir tentang satu perkara dan hati berkata:
'kau pandai tak apa, kau boleh dduk dan dengar je apa lect ckp then kau faham. Aku kene duduk, dengar, fahamkan apa yg lect ckp dan berusaha sedikit utk faham sama level dgn apa yg kau faham. Yelahh, otak aku tak mcm kau, ceredik. Aku nak jdi mcm kau kene usaha lebih bru sama level. Ye tak? Lgi pun org lain-lain otak nya. Takpa, kau ckp mcm tu buat aku nak berusaha lebih sebab kau tu pndai sgt, aku tergugat dgn kecerdikan kau tu'

Akhir kata : "Harap aku boleh laa pandai mcm kau dgn usaha yg aku buat nih"

*Ya Allah, permudahkan segala pembelajaran ku. Aminn~~
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

~ N i n i 3 ~ said...

uih,,,mcm longkang mulutnyaaa ye,,,
ignore je dikk,,

ku doakan kamu sukses,,,caiyokk dikk,,,

Fazreen Misbae said...

insyaallah..ktorg semua doakan yg baik2 utk adik..org yg riak akan dpt balasan setimpal dr Allah.. :)

Azril Azmin said...

Takpe, saya tak kisah pun. Sebab dia ada bgi semangat kat amin suruh blaja betul-betul. I take it as a challenge. Wahh gitu.