Saturday, July 23

Pilu HatiKu

SALAM MALAM SABTU SEMUA!

Dah lama tak update, rinduuuuuuu~
Esok ahad, hati aku mula pilu sebab esok dah kena balik u. Huaaaaa :'(
Hatiku meronta-ronta mengatakan tidak pada kolej.
(cewahh! ni kes bnyk baca novel la nihh, adui)
Cuti 1 minggu tak cukup la u oi, lain kali bagi 2 minggu
(tu pun tak cukup jugak sebenarnya, heee :p)

Kerja sekolah tak siap 1 apa pun (sekolah??). Nasib laaa, naik ni mesti kena bebel dengan lect, tadah saje telinga ini. Asalkan ada geng bila nak kena bebel nanti, kalau sorang2 kang aku yang malu, huhu. Aku ni takde usaha betul nak memajukan diri. Pemalas sangat! (apa nak jadi la, haih) Rosak masa depan kalau dibiarkan perangai macam ni. Kena usaha lebih sikit Amin oi. Tapi aku memang takkan sentuh kerja yang diberi bila time cuti, dari sekolah dulu memang mcm tu, tak bagus kan?? Hah, kena halau jauh2 tu perangai macam tu, dah masuk u kena rajin banyak, kalau tak nanti kena kick, gelap masa depan. Membebel panjang pulak dah. Okay laa, mati di sini saja penaippan aku. (taip laa, tak tau nak eja.)


p/s: aku suka tengok blog aku skrg, cantikk!
(biar la aku perasan sendiri, hasil kerja aku apa.) kau ada??
hihi, jangan sentap kalian, btw dah lama tak cakap
*pappap, olley!

No comments: