Tuesday, March 8

MySelf

Haha, Ni nak cerita pasal perangai dalam diri aku.
Senang cerita dalam HIDUP aku laa.
Buat masa sekarang ni, ada 6 je aku nak bg tahu.

1. Berfikir, bila berfikir memang kena DIAM. Selalu berfikir tentang perkara di luar kotak fikiran. Sekecil-kecil perkara dan sedalam-dalamnye aku selidik. Yang tak pernah difikir oleh orang.

2. Alasan, kita kena pandai cari alasan. haha (bukan menggalakkan ye) Tapi mmg itu lah yang selalu aku buat.

3. Soalan, bila banyak berfikir timbul banyak soalan, soalan pelik. (siapa kenal aku mmg kenalah dia dgn soalan aku, bhaha)

4. Takut, haishh ni masalah besar. Aku tak tau apa yang aku nak takut kan. Tapi!! tapi sebenarnya ada macam2 perkara.

5. Diam, aku diam bila rasa marah, rasa sakit hati, rasa apa2 perasaan lah, yang paling penting ketika berfikir.

6. Fokus, buat sesuatu memang kena fokus. Tak boleh dengar sesuatu bunyi pun, lagi-lagi kalau bunyinya berulang. Haishh, memang HOTT. Rasa terganggu dan marah. Stress + makian dalam hati. haha

7. Bercakap, aku paling gemar bercakap. Tapi! ada tapi lagi ye, aku gemar bercakap seorang diri. Kira bermonolog la gitu, bercakap pun aku suka jugak. Alah, semua orang suka bercakap, ye dakk?? hehe (benda ni selalu jadi bila aku berjalan seorang mungkin paling ketara masa exam, kawan aku pernah nampak) hihi maluu jee, macam org gila.

*pappap, olley.

4 comments:

meyaemyliya said...

ada satu lg laaa . saya akan menangis bila tak dapat ???? oops :)
(jgn marah ye deq)

Masz Azril Azmin said...

tak dapat ape??
ayam isi?? haha bodo pnya, itu sekali je. takkan berlaku lagi lah.

fazreen said...

ahaha..hanya sye yg tau bgaiman dia hari2..heheh..makian dlm hati ye??akak la tu yg slalu kne...smpai ati ea...

Masz Azril Azmin said...

haha, jgn terasa kak rin. sape2 boleh kene makian dalam hati uh. kihkih