Monday, September 14

mini zoo di kampung sentosa pasir gudang

ini lagi kisah....ari tu kak yan keje ari ahad...so aku tanak la balik polii sabtu...bosan doe kat c2...haha....so aku pon call la fy kwn aku dulu2 n kini da rapat coz satu poli....aku itot dye g uma sedare dye di kampung sentosa kat pasir gudang gak..haha..actly tak jauh dari poli pon...terus lg cket je....aku kua mlm..then sampai pon mlm.....ble da sampai uma tu aku terkejot la...bapak ah b _ _ _ k uma ni..ahahha....siot cket aku..bile masok lg...adus...betol ke ape aku wat ni kan...hehe.....so aku pon dok je lah tok mlm tu....dipendekkan cite keesokkan arinya....aku jln2 lah satu kampung..haha...dgn tak mandinye...hahaha...jln2 nek moto....pusing 1 kampung...eh2...da melalot ni...mcm nie lah...kat belakang uma sedare fy ni ade la mini zoo..boley la jugak diketegorikan zoo mini..ahahah...coz bapak ah..bnyk gle binatang n mcm2 binatang ade...ish2......so tatap la photo2 yg ade tok penyeri cerite nie..hahahah...;)


panjot pokok.seram2 tak seram la.. ;)

ha..ni nak cite namenye quinnipig (xtau tol ke tak spelling) ;)


anak kambing..bez gak pegang



bapak kambing doe


kucing...gle syg kat kucing ;)

1 comment:

~ N i n i 3 ~ said...

gle busuk ko mia,,muke xmandi tuh,,same la cam kambing yg ko pluk,,kakaka,,

guinea pig xsilap aku eja nye,,